Van passie naar
topprestatie in trampolinespringen

Ontdek hoe mijn reis in trampolinespringen er uitziet en help mij om de top te bereiken.

Over mij

Hoi ik ben Aniek van Driel, ik ben 14 jaar oud en ik zit op trampolinespringen. Momenteel springen ik ben Flik-Flak den bosch. Ik zit in de categorie 13-14 jaar (jeugd 2) eredivisie. Ik ben begonnen met springen in 2017 toen ik 6 jaar was. Al snel mocht ik vaker gaan trainen en meedoen aan wedstrijden. Ik vond het erg leuk en wilde steeds weer iets beter worden.

Ik train momenteel 4x in de week bij Flik-Flak Den Bosch en 1x per week bij Turnoss. Ik train dus ongeveer 11 uur in de week om steeds beter te worden. Naast zoveel trainingsuren zit ik ook in 3 VWO en ga ik volgende schooljaar naar 4 VWO. Soms is het lastig te combineren maar gelukkig helpt school zo veel mogelijk mee om dit makkelijker te maken.

Mijn grootste succes is op dit moment dat ik op het WAGC (jeugd wk) van 2025 46e ben geworden met individueel en ben ik hiernaast ook 7e geworden met met synchroon spingen samen met Fiënna. Andere successen zijn dat ik op het NK van 2025 4e geworden en Nederlands Kampioen met synchroon in leeftijdscategorie t/m 16 jaar. Dit heb ik behaald samen met Fiënna. Ik mag dit jaar hopelijk weer meedoen aan de WAGC in China in november van dit jaar. Dit geeft mij ook veel vertrouwen en motivatie om alleen nog maar beter te worden.

Alle kosten voor trainingen en wedstrijden zijn voor eigen rekening. Voor mijn internationale wedstrijden ben ik op zoek naar sponsoren die mij hierbij willen helpen. Alle hulp is welkom, dus wil jij mij sponseren? Of ken jij iemand die mij wil sponsoren?

Alvast bedankt!